18. maaliskuuta 2013

Pohjakosketus

Väärä seura potenssiin 1
+ Baari-ilta potenssiin 4
+ Skipattu treeni potenssiin 2
= Pohjakosketus

Surkee viikko takana. Sinänsä mitään katastrofaalista ei ole tapahtunut, mutta kaikki mihin mä kosken tuntuu hajoavan ja yksi väärä asia johti toiseen ja toinen jälleen kolmanteen. Mä tutustuin ihmiseen, joka oli ns. too good to be true ja josta koitui sitten vaan pahaa mieltä. Tämän seurauksena mä viihdyin tässä muutaman viime päivän ajan vähän liikaakin tuolla yöelämässä, joka taasen tarkoitti sitä, että salille ei ollut asiaa. Fail! koko helkkarin litania.

Mulla on ihan sellanen tunne, että mua ei ole tarkoitettu olemaan onnellinen, ainakaan jos siihen onnellisuuteen pitäisi liittyä muita ihmisiä. Senpä takia mä tein päätöksen, että tästä eteenpäin mä keskityn vain ja ainoastaan treenaamiseen koska se tekee mut onnelliseksi eikä siihen voi vaikuttaa kukaan ulkopuolinen.

Totaaliromahtamisen jälkeen alhaalta on suunta vain ylöspäin!

... Ja huomenna hakataan taas säkkiä salilla oikein urakalla! :D


Taas uusi, aivan huippubiisi treeni-iPodiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti