9. maaliskuuta 2013

Viikon viimeinen treeni

Ai, että mä vihaan sitä tunnetta kun salilla pitää treenata pitäen silmällä kelloa koko ajan. Tänään oli juurikin sellainen päivä eikä asiaa helpottanut yhtään se fakta, että oli yläkropan vuoro joka kuitenkin vie aikaa... ja joka ikinen kerta koettelee mun hermoja. Mulla on tapana kirjottaa treenipäiväkirja edellisenä iltana valmiiksi eli siis kirjotan liikkeet, toistomäärät ja painot valmiiksi... Auttaa siinä mielessä, että tunnollisena treenaajana silloin ei pysty huijaamaan ja luistamaan esimerkiksi toistomäärissä vaan kun se on jo mustaa valkoisella niin se on silloin tehtävä. Pienen kiireen takia tänään olisi tehnyt mieli jättää muutama liike tekemättä tai tehdä pienemmällä toistomäärällä, mutta ei... mun omatunto ei anna periksi treenata puoliksi tai edes puoliteholla.

Anna Mun Treenaa-blogista bongasin uudenlaisen tavan treenata hauista ja olihan sitä kokeiltava ja ei muuta kuin lattialle makaamaan.


Hauikset lattialla maaten taljassa ja voin kertoa, että kyllä muuten toimii! Ottaa hauksiin, mutta ei rasita selkää. Narun sijasta mä tein liikkeen tangolla, koska se toimi mulla paremmin. Jää ehdottomasti mun treeniliikkeisiin.

Liike oli kai sen verran mielenkiintoinen, että myös saliohjaajat tuli kokeilemaan liikettä :)

Hymyilytti siinä tänään kun eräs toinen salilla ollut, hieman vanhempi nainen keskeytti mun treenaamisen kysyäkseen mun salihanskoista. Ei siinä muuten mitään, mutta kun kyseinen nainen kutsui mua "kovaksi treenaajaksi" ja halusi kuulla mun mielipiteen :D Aiemmin, muutama päivä sitten samainen nainen ihasteli mun tunnollisuutta ja omistautumista toteamalla, että kun mä olen aina siellä (salilla). Hei, kyllä siellä salilla on mua kovempiakin treenaajia, ainakin mun mielestä ja vaikka mä viihdynkin salilla ihan kiitettävästi niin kyllä minäkin pidän lepopäiviä, sillä lihas ei kasva ilman lepopäiviä.


Naistenpäivän kunniaksi oli salilla tarjolla vaahtokarkkeja... mä oon heikkona vaahtokarkkeihin, mutta pysyin tiukkana ja sinne ne jäi kippoon muiden nautittavaksi.

N-Y-T mulla alkaa ihanat 3 päivän vapaat! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti