24. maaliskuuta 2013

Yläkroppatreenikin alkaa sujumaan

Se olisi jälleen kertaalleen ohjelma suoritettu loppuun kun kävin tänään tekemässä viimeisen yläkroppatreenin. Seuraavaksi vuorossa onkin pari päivää lepoa ja loppuviikko kevyempää treeniä salilla.


Sali oli lähes tyhjä koko sen ajan kun olin siellä ja mä nautin aivan täysillä kun sai treenata rauhassa, ihan omissa oloissaan :)

Yläkroppatreeni ei ole koskaan ollut lähellä mun sydäntä, johtuen todennäköisesti siitä, että mulla yläkroppa ei ole niin vahva ja sen takia treenitkin on tuntunut tämän tästä kuin tervassa juoksemiselta. Onneksi en kuitenkaan ole antanut periksi sillä nyt tämäkin osa alkaa jo sujumaan ja esimerkiksi tänään treeni tuntui jo ihan ok:lta :)



No siinä vipareiden ja pystysoudun ohessa oli pakko hieman keikistellä peilille (varsinkin kun siellä salilla ei ollut muita :D) ja sorruin itseasiassa tsekkailemaan takabaksia I swear ensimmäistä kertaa ikinä salilla! :) Kyllä ne kyykkäämiset ja askelkyykyt on jo jonkinlaista tulosta saaneet aikaseksi, mutta vielä on tekemistä... paljon!




Hauiksen treenaaminen taljassa maaten on edelleenkin mun suosikkiliike (parempi kuva liikkeestä).


Kotiin päästyä olisi tehnyt mieli hakea jotain pillillä vedettävää ruokaa, sillä kädet ei noussut juuri mihinkään eli siis treeni osui ja upposi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti