13. tammikuuta 2013

Jäätävä jalkatreeni

Kun tuossa toissapäivänä ajattelin ottaa vielä hieman iisimmin tuon treenaamisen kanssa ei se tainnut mennä ihan suunnitelmien mukaan, sillä tein sellasen jalkatreenin juurikin siinä viha/rakkaus Smith-laitteessa, että nyt olen kärsinyt kipeistä reisistä, jotka tuntuu olevan kuin tulessa. Salilla oli hiljaista - muutaman kerran mulla onkin ollut ihan private gym kun omassa yksinäisyydessään saanut treenata ja mä tykkään jalkatreenistä niin päätin sitten todellakin mennä mukavuusalueiden ulkopuolelle. Ihana kamala kipu!

Venyttelin kyllä tuonkin treenin, niinkuin jokaisen treenin jälkeen, mutta...

Treeni oli paketissa ja kaloreitakin oli kulunut ihan kiitettävästi... Palkkari kitusiin ja suihkun kautta töihin.



Valio Profeel® proteiinijuoma sisältää runsaasti maidon hyvälaatuista proteiinia, joka tukee lihasten kuntoa ja kasvua. Yhdestä annoksesta saat 20 g proteiinia, josta puolet on tuoreen maidon heraproteiinia. Valio Profeel® proteiinijuoma sisältää vähemmän hiilihydraatteja, koska siinä on vain niukasti lisättyä sokeria. Valio Profeel® proteiinijuoma on erinomainen valinta osaksi monipuolista ruokavaliota ja aktiivista elämäntapaa.

Tuo kaakao on vienyt mun sydämen. Mansikka menee jos ei ole muutakaan ja maitokahvia en ole edes maistanut, samoin kuin rahkat, jugurtit ja rahkarakeet jää mun osalta kaupan hyllylle. Lisää PROfeel-tuotteista voi lukea Valion sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti