29. tammikuuta 2013

Miinus viisitoista


Tarkemmin sanottuna -15,3 ja tällä kertaa se ei tarkota pakkaslukemaa ulkona vaan pudotettuja kiloja! Ei helkkari, se on 30 kappaletta voipaketteja... Arvatkaa vaan olisiko kaupassa tehnyt mieli kasata 30 voipaketteja kasaan, että olisi konkreettisesti nähnyt sen määrän, mutta ei rohkeus ihan riittänyt moiseen tempaukseen. Mutta vielä ei todellakaan olla tavoitteessa vaan matka jatkuu...


Aamulla suuntasin jälleen salille. Vaikka mä en todellakaan ole aamuihminen niin jotenkin ihmeellisesti mä olen alkanut nauttimaan aamuherätyksistä ja salille suuntaamisesta ennen työvuoroa. Se fiilis treenin ja suihkun jälkeen on vaan niin mahtava :) "Urheilija ei tervettä päivää näe" on kyllä niin totta vaikken nyt urheilijaksi itseäni niin lukisikaan, mutta yhden paikan kropasta kun on saanut kuntoon ja toimimaan niin jo seuraava brakaa. Tällä kertaa se on jossain tuolla oikean pakaran ja takareiden välimaastossa, sillä yhden jalan kyykkyä Smith-laitteessa tehdessä olin nähdä tähtiä ja sattu niin p**keleesti.


Salin jälkeen poikkesin kaupasta hakemassa kalaa salaattiin ja mitkäs muutkaan ne silmille hyppi kuin laskiaispullat, jotka näytti kyllä aah niin herkullisilta, mutta samalla niin petollisilta, että sinne ne jäi hyllylle jonkun muun poimittavaksi.


Ai niin kun mä alotin treenamisen sairasloman jälkeen, n. 3-4kk sitten niin äiti teki mulle vyötärölle laitettavan pikkupussin iPodille -siis minähän en pysty treenaa ilman omaa musiikkia ja muutamaa otteeseen mä oon nyt sitä ympäri menevää remmiä joutunut "kursimaan kasaan" kun koko homma on alkanut valumaan alaspäin... Mittasin niin remmistä on lyhentynyt 18cm... Sanovat, että mä sen kun vaan kutistun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti