19. tammikuuta 2013

Piukeet pakarat

Sen lisäksi, että mulla on tosiaan pienimuotoinen pakkomielle hauiksista niin nyt mä olen myös päättänyt ottaa asiakseni pakarat. Pakaratreeni taljassa (kickback) ei nyt vain onnistu, koska ilmeisesti mun tasapaino on vielä niin heikossa hapessa, että vasenta pakaraa treenatessa mä jännitän aivan vääriä alueita ja saan aikaseksi vain kipeän alaselän. Auts. On siis otettava muut keinot käyttöön.

Joten näillä liikkeillä mä piiskasin takamusta:

Seinäkyykky jumppapallolla

Vaikkei treenaamisen pidäkään olla kivaa ja tuloksien saavuttamiseksi on mentävä oman mukavuusalueen ulkopuolelle niin tämän liikkeen mä hautasin ensimmäisen 10 kerran jälkeen. Katotaan joskus myöhemmin uudestaan.

Korkea veto suorin jaloin yhdellä jalalla

Vaatii hieman lisäharjoittelua, mutta tätä mä ehdottomasti tuun tekemään.

Askelkyykky kävellen käsipainoilla

3x20 ja voin kertoa, että kyllä saa pakarat ja reidet siinä kyytiä. Ihana kamala liike. Uudestaan!

Yhden jalan kyykky Smith-laitteessa

Kuvasta poiketen takana oleva jalka on steppilaudan päällä ja liike tehdään Smith-laitteessa.

Kyllä on tainnut pakaratreeni mennä taas perille asti kun mielummin sitä istuisi tyynyn päällä... Piukeiden pakaroiden metsästys on siis alkanut! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti