14. tammikuuta 2013

Maanantaitreeni

Reidet alko helpottaa niin minähän hilpasin tänään töiden jälkeen salille tekemään jälleen käsi- (hauis ja ojentaja), rinta- ja pakaratreenin. Se tuli kyllä siinä treenatessa todettua, että luojan kiitos mun salivierailut ajoittuu normaalisti aamupäivään, jolloin saa lähestulkoon omassa yksinäisessä ylhäisyydessään treenata, sillä tiedä sitten onko tällä tammikuulla jotain vaikutusta asiaan, mutta tuntui, että noin iltapäiväaikaan ihmisiä tuli ovista ja ikkunoista.

Pakaratreeni tuottaa edelleenkin hieman ongelmia, tuppaan meinaan jännittämään hieman vääriä lihaksia, mutta muuten treeni kulki oikein hyvin ja kaloreitakin tuli poltettua ihan kohtuullinen määrä...


Treenin jälkeen päätinkin mennä infrapunasaunaan 45 minuutiksi kun se kerran näytti olevan vapaana. Saunominen normaali saunassa ei ole mun juttu, mutta tuosta infrapunasaunasta mä tykkään... ehkäpä sen takia, että siinä lämpötila on alhainen eikä ilma ole kuuma.


Infrapunasaunan terveysvaikutuksista mä tuskin pääsen nauttimaan, sillä siinä tapauksessa infrapunasaunaa tulisi käyttää useamman kerran viikossa ja mä käyn ehkä hyvällä säkää sen kerran kuussa... Mun kohdalla se toimii lähinnä treenin jälkeisenä rentouttajana ja paikkana, jossa voi ajatukset nollata. Rentouttaminen onnistui tänään todellakin täydellisesti sillä nukahin saunaan muutamaksi minuutiksi...


... Lisää infrapunasaunasta ja sen terveysvaikutuksista voi lukea täältä.

Nyt on pakko lähteä nukkumaan, sillä silmät on meinannut mennä kiinni jo viimesen kahden tunnin ajan... Aamulla taas salille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti