4. tammikuuta 2013

Mun huudit

Tammikuu ja uusi vuosi on hyvin päässyt vauhtiin - kellä hyvin ja kellä nyt ei niin hyvin, sillä minähän päätin sitten tulla kipeäksi juuri maanantaina eli siis Uuden Vuoden aattona ja 39 asteen kuume iski illalla kuin salama kirkkaalta taivaalta. Siinä meni sitten vuoden 2013 ensimmäiset päivät täysin nukkuessa ja kuumehuuruissa.

Tammikuu on myös varmasti vilkkainta aikaa jolloin ihmiset liittyy eri liikunta-aktiviteetteihin ja kuntosaleihin, monella ajatuksena päästä kesäkuntoon, mutta kestääkö ne? Kuinka moni oikeasti jatkaa urheilemista sen alkuinnostuksen jälkeen? Näkypä se minunkin käyttämän kuntosalin ovi käyvän ahkeraan tahtiin maanantaina kun pari tuntia kävin treenaamassa - tämä siis ennen kuin tajusin, että kipeenähän tässä ollaan!

No ajattelinpa tässä esitellä "mun hoodit" eli paikan, jossa mä vietän arkiaamuni ennen töihin menoa.


Naisten Liikuntakeskus Zenana, joka on yksityinen liikuntakeskus nimensä mukaan naisille. Zenana löytyy aivan Lahden keskustasta, Hämeen Helmen/Sokoksen alakerrasta. Omasta puolestani voin kertoa, että mä viihdyn ja treenaan Zenanassa enemmän kuin mielelläni: tilat on asianmukaiset ja siistit, välineistöä/laitteistoa huolletaan ja uusitaan tarvittaessa, palvelu on ystävällistä ja aina saa apua/opastusta kun sitä tarvitsee (nimim. pakaraongelmainen, joka ei pysty tekemään vasenta pakaraa samalla teholla kuin oikeaa).



Mulla on jo kehittynyt viha/rakkaus-suhde tuota smith-laitetta (yläpuolella oikea alakuva) kohtaan. Se kuuluu mun 2. treeniohjelmaan ja kyseistä ohjelmaa suorittaessa mä nään punasta tossa laitteessa, mutta siltikin mun täytyy käydä aina pikkasen treenaamassa sillä myös 1. ohjelman aikana...


Joulupukki toi mulle sykemittarin ja pitihän sitä heti välipäivinä käydä kokeilemassa. Tuo 734kcal oli noin kahden tunnin treenaamisen, sisältäen lihas- ja aerobisenharjoittelun, lopputulos.



Nyt ei auta muuta kuin parannella itsensä kuntoon niin pääsee aloittamaan kunnon sarjan treenaamista kaiken näiden kissaristiäisten, joulun ja kuumeen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti