25. tammikuuta 2013

Pieniä suuria iloja

Aloitetaanpa asialla, joka piristi mun päivää tai itseasiassa iltaa kertaheitolla. Noh keskiviikostahan tuli mulle sitten ylimääräinen vapaailta ja minä päätin lähteä hieman viihteelle työkaverin kanssa ja jälleen kerran selvinpäin. Tähän väliin on todettava, että mulle ei tuota ongelmaa olla baarissa selvinpäin. Mentiin erääseen yökerhoon ja työkaverin ollessa nuorempi siltä kysyttiin ovella paperit ja helkkari vieköön niin kysyttiin multakin! :) En edes muista milloin viimeksi olisin joutunut baarin ovella kaivamaan jonkinsortin henkilöllisyystodistusta, mutta nyt sekin tapahtui. Toinen, miespuolinen työkaverini totesi, että alkaa treeni tuottamaan tulosta samoin kuin kerrottuani tapahtuneesta äitille tämä totesi treenaamisen ja painonpudotuksen tiputtaneen myös 10 vuotta mun ulospäin näkyvästä iästä pois... ja minähän hykertelin tyytyväisenä, kelpaa mulle! :)

Sitten salille... Keskiviikkona treenattiin taas käsiä, reisiä ja pakaroita. Kaverin mies on tehnyt mulle uuden 2-jakoisen saliohjelman ja tuskin maltan odottaa, että pääsen treenaamaan sen mukaan. Palataan siihen paremmin myöhemmin.


Askelkyykkyjä käsipainojen kanssa. Kuvaa katsoessa tosin huomasin, että yläkropan tulisi olla suorassa eikä painuneena eteenpäin. Oops. Liikeiden oikea tekniikka ja suoritustapa on tärkeää jottei riko kroppaa.

Mä kun tykkään kierrellä kaupoissa hypistelemässä vaatteita ja varsinkin treenivaatteita niin hupsista kun eräästä alerekistä löytyi Reebokin treenihousut. Olihan mun sitten puolusteltava itselleni miksi mulla on pakollinen tarve ostaa kyseiset housut ja se taisi mennä jotenkin näin: "Uudet treenivaatteet motivoi mua käymää salilla ja kun mä käyn salilla mä tuun onnellisemmaksi ja tyytyväisemmäksi itseeni" plus ne todellakin oli alennuksessa... ja niin mä sain kävellä housujen kanssa kassalle :)


Tänään oli vuorossa jääkaapin täydennys eli kaupassa käynti. Kauppareissut on siitä helppoja, että ostokset noudattaa aina samaa kaavaa, mutta sitä oon kyllä muutamaan otteeseen kironnut, että tää terveellinen elämäntapa vie mut vielä joku kaunis päivä konkurssiin... Juuri ennen kauppaan lähtöä satuin lukemaan Monnan blogista uudesta Fit-lehden numerosta ja koska se vaikutti sisältävän mielenkiintoisia juttuja nappasin sen lehtihyllystä mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti